• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водопостачання

23 845.26 UAH з ПДВ
Номер: 0e7122e8b938496986d6d479dd123887
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-05-008683-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 19785/09-Б-2
Дата підписання: 04.11.2024 10:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 38 147.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 357.86 UAH)
Сума договору: 23 845.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 974.21 UAH)
Оплачено: 23 845.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 974.21 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 868.8697 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Бригади Хартія, буд. 12 На карті

Внесені зміни

    Номер: d9c2a104cdff456498373719236b682d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди здійснювати оплату за спожиті послуги водопостачання на поточний рахунок КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» № UA453204780000026009000246027 відкритий в АБ "Укргазбанк" МФО 320478, внести зміни в реквізити сторін розділу ХІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВИЗИТИ СТОРІН.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 до 19785-09-Б-2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 74590ae27da44a9d84351adba1c4ae82
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 1.2., 3.1. Договору, зменшити обсяг закупівлі послуг на 521,1303 м3, зменшити суму договору на 14 301 грн. 90 коп. та викласти в наступній редакції: - 1.2. Найменування послуг: послуги з централізованого водопостачання, відповідає коду за ДК 021-2015 код 65110000-7 - «Розподіл води». Кількість послуг: 868,8697 м3. Обсяг надання послуг визначається на підставі показників засобів обліку. У разі відсутності засобів обліку, самовільного приєднання до систем водопостачання або самовільного користування, обсяг наданих послуг розраховується відповідно до «Правил користування системами централізованого водопостачання та водовідведення в населених пунктах України», затверджених наказом Мінжитлокомунгоспу України від 27.06.2008 р. № 190, та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють цю сферу діяльності.; - 3.1. Ціна цього Договору становить 23 845 грн. 26 коп. (двадцять три тисячі вісімсот сорок п’ять гривень 26 копійок), у тому числі ПДВ – 3 974 грн. 21 коп. (три тисячі дев’ятсот сімдесят чотири гривні 21 копійка), у тому числі за джерелами фінансування: Місцевий бюджет - КПКВ 0712080"Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги" – 21 614 грн. 96 коп., у тому числі ПДВ – 3 602 грн. 49 коп.; За рахунок коштів, відшкодованих орендарями – 2 230 грн. 30 коп., у тому числі ПДВ – 371 грн. 72 коп.; За рахунок власних надходжень – 0 грн. 00 коп..
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 до 19785-09-Б-2.pdf
p7s
sign.p7s