• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

6 202.00 UAH з ПДВ
Номер: a8c19a0bebe1454da0e3f7c3bf4c7563
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-05-004477-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Таращанської міської ради "Таращанська міська лікарня"
Постачальник: ТОВ "ОФІСПАРТНЕР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 272
Дата підписання: 29.10.2024 00:00
Період дії договору: 29.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 6 202.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 033.67 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папір, папки, олівці, ручки, скоби, клей, степлер, гумка)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 13 одиниця
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66 На карті