• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)

157 612.00 UAH без ПДВ
Номер: b11d2bd054fd45508d471a6e25d58dc9
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-04-011403-a-c1
Замовник: ЛІЦЕЙ №3 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 32
Дата підписання: 04.11.2024 15:30
Період дії договору: 04.11.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 251 748.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 157 612.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 37 день
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця І.Франка,14 На карті

Внесені зміни

    Номер: 15d77c3672594e5589766bf22f4630ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі. Вартість Договору становить - 240 847,85 грн
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2024 13:12
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2c20a0fb9dc743a1b7e97e099bf916ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі. Вартість договору становить - 157 612.00 грн
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2024 15:08
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: b00deccc85a4484aa745194503e48c18
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну дії договору до 31.12.2025 року у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2024 15:14
    Статус:
    Опубліковано