• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №2 ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

236 691.00 UAH без ПДВ
Номер: 5192c8407b644165944e0c26c883efc0
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-04-008730-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП ЙОСИПЕНКО ГАННА МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 175
Дата підписання: 31.10.2024 00:00
Період дії договору: 31.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 546 210.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 236 691.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 236 691.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №2 ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 5260 послуга
Період постачання 31.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Мазепи, 18 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти Надвірнянської МР
Йосипенко Ганна Михайлівна
Сума 99004.50 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2024 15:12
Док-ти 0
Управління освіти Надвірнянської МР
Йосипенко Ганна Михайлівна
Сума 137686.50 UAH
Статус
Оплачений
04.12.2024 12:57
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: 2c194228a5794dbea45569043e72bc0e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 175 від 31.10.2024 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 6878 послуг та зменшити суму Договору на 309519,00 грн та викласти п. 1.3. ,п. 3.1. та Договору в такій редакції: «п . 1.3. Кількість / Обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять 5260 послуг»; « п.3.1. Ціна Договору становить 236691,00 грн. (двісті тридцять шість тисячи шістсот дев’яносто один гривень 00 коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова1 до договору175.pdf
p7s
sign.p7s