• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №1 ім. В.М. Чорновола ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

272 790.00 UAH без ПДВ
Номер: 2d4a56631f3a4ac3bdcf58e995c1befa
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-04-007259-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП ПРИСЯЖНЮК МИРОСЛАВА ІВАНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 174
Дата підписання: 31.10.2024 00:00
Період дії договору: 31.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 663 390.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 272 790.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 272 790.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №1 ім. В.М. Чорновола ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 6062 послуга
Період постачання 31.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, В.М. Чорновола, 15 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти Надвірнянської МР
ФОП Присяжнюк Мирослава Іванівна
Сума 158949.00 UAH
Статус
Оплачений
06.12.2024 11:12
Док-ти 0
Управління освіти Надвірнянської МР
ФОП Присяжнюк Мирослава Іванівна
Сума 113841.00 UAH
Статус
Оплачений
25.12.2024 10:12
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: eeb0c76814b14014983fbdec7a3199e6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 174 від 31.10.2024 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 8680 послуги та зменшити суму Договору на 390600,00 грн та викласти п. 1.3. ,п. 3.1. та Договору в такій редакції: «п . 1.3. Кількість / Обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять 6062 послуг»; « п.3.1. Ціна Договору становить 272790,00 грн. ( двісті сімдесят дві тисячи сімсот дев’яносто гривень 00 коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова1 до договору174.pdf
p7s
sign.p7s