• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)

55 404.00 UAH з ПДВ
Номер: 2f517ebe3ed6458db6e149b508ccd46c
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-04-006104-a-b1
Замовник: Управління освіти Чернігівської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 24/936
Дата підписання: 01.11.2024 12:33
Період дії договору: 01.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 55 404.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 234.00 UAH)
Оплачено: 55 404.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 234.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 342 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, заклади дошкільної освіти На карті