• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки) для учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти Оболонського району м. Києва)

4 272 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 0d0fc8eb41764498b17594b299b08709
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-01-011327-a-a1
Замовник: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ «Контракт Продрезерв 5»
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки) для учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти Оболонського району м. Києва): 4 272 600.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 0111-П
Дата підписання: 01.11.2024 15:40
Період дії договору: 01.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 4 279 440.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 4 272 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 4 272 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки) для учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти Оболонського району м. Києва)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: c1ff427153e343d68057157f34e436ac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись статтями 632, 651-654 Цивільного кодексу України, пунктом 3.2. та підпунктом 1 пункту 11.1. Договору, з метою приведення Договору у відповідність згідно з вимогами чинного законодавства, за підсумком фактично наданих Виконавцем Послуг, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 6840,00 грн., шляхом зменшення обсягів закупівлі без зміни ціни за одиницю товару, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.11.2024 14:00
    Статус:
    Опубліковано