• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари за ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

5 440.13 UAH з ПДВ
Номер: 995823aa8b6c46eba2edc6e0ea96fa01
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-31-005930-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Фізична особа- підприємець Якубинська Галина Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 150/2210
Дата підписання: 31.10.2024 12:49
Період дії договору: 31.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 5 440.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 906.69 UAH)
Оплачено: 5 440.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 906.69 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний ZOOM, А4, 80г/м, 500арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 32 штука
Період постачання до 15.11.2024
Місце постачання 50031, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Женевська, 6б На карті