• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Початкової школи №8 Івано-Франківської міської ради

Зменшення суми договору у звязку з відсутністю потреби на 134012 грн.. Загальна сума договору становить 240672,00 грн.

240 672.00 UAH без ПДВ
Номер: 02e0b19b6d5e48f8aa91bcf8cb8cf24b
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-31-002801-a-c1
Замовник: ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 8 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КОПЧАК МАРІЯ ПЕТРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Зменшення суми договору у звязку з відсутністю потреби на 134012 грн.. Загальна сума договору становить 240672,00 грн.
Номер договору: 16
Дата підписання: 30.10.2024 10:34
Період дії договору: 30.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 374 684.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 240 672.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Початкової школи №8 Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 13113 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 79006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Коломийська 9 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6b514903704d4e4488c68896db142650
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення суми договору у звязку з відсутністю потреби на 134012,00 грн.. Загальна сума договору становить 240672,00 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 15:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода на 2230.pdf
p7s
sign.p7s