-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Ліцеї №13 Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Сторони вирішили внести зміни до п.3.1. договору №3 від 29.10.2024р. виклавши їх у наступній редакції: 3.1. Ціна договору зменшилась на 192400,00 грн. без ПДВ. і становить 211680,00 грн. (Чотириста чотири тисячі вісімдесят грн.00 коп.) без ПДВ. з них: за рахунок коштів державного бюджету - 148176,00грн., за рахунок коштів місцевого бюджету – 63504,00грн.
211 680.00
UAH без ПДВ
Номер:
22c78101470a46e58e40e9ea397deb5a
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-29-006265-a-c1
Замовник:
ЛІЦЕЙ №13 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42241960
-
Контактна особа:
Орися Данилків +380961898828 dmitgalja@ukr.net
-
Адреса:
76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, буд. 65
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОПЧАК МАРІЯ ПЕТРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2095103628
-
Адреса:
76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА будинок 193 квартира 19
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Сторони вирішили внести зміни до п.3.1. договору №3 від 29.10.2024р. виклавши їх у наступній редакції:
3.1. Ціна договору зменшилась на 192400,00 грн. без ПДВ. і становить 211680,00 грн. (Чотириста чотири тисячі вісімдесят грн.00 коп.) без ПДВ. з них:
за рахунок коштів державного бюджету - 148176,00грн.,
за рахунок коштів місцевого бюджету – 63504,00грн.
Номер договору:
3
Дата підписання:
29.10.2024 12:12
Період дії договору:
29.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору:
479 080.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
211 680.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
211 680.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Ліцеї №13 Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Кількість
1 послуга
Період постачання
29.10.2024 - 31.12.2024
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d9a8c390148a4423a70b1d2ec77d6a7c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони вирішили внести зміни до п.3.1. договору №3 від 29.10.2024р. виклавши їх у наступній редакції:
3.1. Ціна договору зменшилась на 75000,00 грн. без ПДВ. і становить 404080,00 грн. (Чотириста чотири тисячі вісімдесят грн.00 коп.) без ПДВ. з них:
за рахунок коштів державного бюджету - 335400,00грн.,
за рахунок коштів місцевого бюджету – 68680,00грн.
Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.12.2024 11:26
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
ce6fc6f5acd2440f8585033c234ab170
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони вирішили внести зміни до п.3.1. договору №3 від 29.10.2024р. виклавши їх у наступній редакції:
3.1. Ціна договору зменшилась на 192400,00 грн. без ПДВ. і становить 211680,00 грн. (Чотириста чотири тисячі вісімдесят грн.00 коп.) без ПДВ. з них:
за рахунок коштів державного бюджету - 148176,00грн.,
за рахунок коштів місцевого бюджету – 63504,00грн.
Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.12.2024 11:55
Статус:
Опубліковано