• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%

32 390.40 UAH з ПДВ
Номер: dbdeb604e960484abc7bcaebf43fe691
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-22-001913-a-b1
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: ТОВ "МОЛОКОЗАВОД №1"
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Номер договору: ЗПП - 212
Дата підписання: 29.10.2024 00:00
Період дії договору: 29.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 60 480.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 32 390.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 398.40 UAH)
Оплачено: 32 390.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 398.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко МОЛОКОЗАВОД №1 0,5л 2,6% плівка поліетиленова
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 964
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: ea9715d2f0c144cd850e26547e9b3904
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на Молоко коров’яче , пастеризоване 2,6%, фасування 0,5 л. . - 500 кг. на суму – 16 800,00 грн. у т. ч. ПДВ. залежно від реального фінансування видатків Замовника, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника за Договором, що встановлений пунктом 1.3 Договору 2. Сторони домовились Додаток №1 «Специфікація» до Договору встановлений пунктом 1.1. Договору у зв’язку із чим додаток №1 до Договору в редакції від 29.10.2024 року втрачає чинність 3. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовилися викласти пункт 4.1 в новій редакції: « Загальна сума за цим Договором складає: 43 680,00грн. словами (Сорок три тисячі шістсот вісімдесят грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 7 280,00 грн.».
    Номер додаткової угоди: ЗПП - 212/1
    Дата внесення змін до договору: 10.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода ЗПП - 212-1 від 10.12.2024 року.pdf
docx
Додаткова угода ЗПП-212-1.docx
    Номер: bbd02eca37e24d759ecf71fe19b031dc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони погодилися змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за Договором, на 11 289,60 грн. (Одиннадцять тисяч двісті вісімдесят девять грн. 60 коп.) у т.ч. ПДВ що встановлена пунктом 13.1.5 Договору, з 43 680,00 грн. на 32 390,40 грн. та викласти пункт 4,1 Договору в наступній редакції: « Загальна сума за цим Договором складає : 32 390,40 грн. (Тридцять дві тисячі триста девяносто грн. 40 коп.) у т.ч. ПДВ. ».
    Номер додаткової угоди: ЗПП - 212/2
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода ЗПП - 212-2 від 20.12.2024 р..pdf