• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Масло солодковершкове 82,5%, ДСТУ 4399

32 107.92 UAH з ПДВ
Номер: 0f3c685a4df649da8e1c993863cbf609
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-22-000826-a-c1
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: ТОВ "МОЛОКОЗАВОД №1"
Класифікатор ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Номер договору: ЗПП - 213
Дата підписання: 29.10.2024 00:00
Період дії договору: 29.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 57 564.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 32 107.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 351.32 UAH)
Оплачено: 32 107.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 351.32 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Масло солодковершкове 82,5%, ДСТУ 4399, 1 кг
Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Кількість 100.4
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2bcdf16d745b44629b4937470f8244e9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на Масло солодко вершкове 82,5%, 200 гр.. - 50 кг. на суму – 15 990,00 грн. у т. ч. ПДВ. залежно від реального фінансування видатків Замовника, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника за Договором, що встановлений пунктом 1.3 Договору 2. Сторони домовились Додаток №1 «Специфікація» до Договору встановлений пунктом 1.1. Договору у зв’язку із чим додаток №1 до Договору в редакції від 29.10.2024 року втрачає чинність 3. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовилися викласти пункт 4.1 в новій редакції: « Загальна сума за цим Договором складає: 41 574,00грн. словами (Сорок одна тисяча п’ятсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 6 929,00 грн.».
    Номер додаткової угоди: ЗПП - 213/1
    Дата внесення змін до договору: 10.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода ЗПП - 213-1 від 10.12.2024 року.pdf
docx
Додаткова угода ЗПП-213-1.docx
    Номер: 17365e9d62324bba967370440f197641
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: . Сторони погодилися змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за Договором, на 9 466,08 грн. (Дев’ять тисяч чотириста шістдесят шість грн. 08 коп.) у т.ч. ПДВ що встановлена пунктом 13.1.5 Договору, з 41 574,00 грн. на 32 107,92 грн. та викласти пункт 4,1 Договору в наступній редакції: « Загальна сума за цим Договором складає : 32 107,92 грн. (Тридцять дві тисячі сто сім грн. 92 коп.) у т.ч. ПДВ. ».
    Номер додаткової угоди: ЗПП - 213/2
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода ЗПП - 213-2 від 20.12.2024 р..pdf