-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Інтерактивна панель в комплекті НУШ (ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) для Зарудцівської гімназії Львівської міської ради
94 392.00
UAH з ПДВ
Номер:
a4fb42430fde4da49eeba52ac491f213
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-17-008567-a-c1
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41321682
-
Контактна особа:
Демус Остап Васильович 380322953206 shzosvitalviv@gmail.com
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42216158
-
Адреса:
02093, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬСЬКА будинок 30 офіс 201
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Інтерактивна панель Iiyama ProLite 65" (TE6512MIS-B3AG), комп. модуль OPC51204BC-1 (i5-12450H/8GB/256GB), мобільний стенд: 94 392.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
155а/24
Дата підписання:
25.10.2024 00:00
Період дії договору:
25.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
94 392.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 732.00 UAH)
Оплачено:
94 392.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15 732.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивна панель Iiyama ProLite 65" (TE6512MIS-B3AG), комп. модуль OPC51204BC-1 (i5-12450H/8GB/256GB), мобільний стенд
Кількість
1 штука
Період постачання
до 20.11.2024
Місце постачання
80375, Україна, Львівська область, с. Зарудці, Зарудцівська гімназія Львівської міської ради: вул. Івана Франка, 116.
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
79cb4dd8e5a84351b170a60a270baadf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пунктом 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, пунктами 13.1., 13.2., 13.7 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди:
1. Внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в новій редакції: “2.2. Загальна вартість цього Договору становить: 94 392,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі триста дев’яносто дві гривні 00 копійок) з ПДВ, в тому числі ПДВ становить 15 732,00 грн., у т.ч.:
- за рахунок коштів освітньої субвенції – 56 968,00 грн. (у ДКСУ м.Київ р/р UA768201720344271039184099596);
- за рахунок коштів співфінансування з місцевих бюджетів – 37 424,00 грн. (в АБ “УКРГАЗБАНК” р/р UA933204780000025454000001357).
Ціна за одиницю Товару вказується у Специфікації (Додаток №1), що є невід’ємною частиною цього Договору.
2. Внести зміни до пункту 4.1. Договору та викласти його в новій редакції:
“4.1. Строк поставки – до 25.11.2024р. Допускається дострокова поставка товару за погодженням сторін.”
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.11.2024 00:00
Статус:
Опубліковано