• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт заїзду до приймального відділення КНП "Трускавецька міська лікарня" Трускавецької міської ради, вул. Данилишиних, 62, м. Трускавець, Дрогобицький район Львівська область." Коригування

646 334.40 UAH з ПДВ
Номер: 33fded2b16a2476b8657715310d7180d
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-24-014430-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Приватне підприємство ЯНА "БУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт заїзду до приймального відділення КНП "Трускавецька міська лікарня" Трускавецької міської ради, вул. Данилишиних, 62, м. Трускавець, Дрогобицький район Львівська область." Коригування: 646 334.40000 UAH з ПДВ
Номер договору: 648
Дата підписання: 22.10.2024 00:00
Період дії договору: 22.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 826 558.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 137 759.80 UAH)
Сума договору: 646 334.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 107 722.40 UAH)
Оплачено: 646 334.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 107 722.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт заїзду до приймального відділення КНП "Трускавецька міська лікарня" Трускавецької міської ради, вул. Данилишиних, 62, м. Трускавець, Дрогобицький район Львівська область." Коригування
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.10.2024
Місце постачання 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 На карті

Внесені зміни

    Номер: f5cbe3c39a254967aa1c5c7e197530a8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ із змінами , Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р №1178 (із змінами) та відповідно до норм Цивільного і Господарського кодексів України, у зв’язку з виконаними роботами та для приведення договірної ціни у відповідність виконаним роботам по об’єкту, Сторони погодились внести зміни до Договору - загальну суму Договору зменшити на 180 224,40 грн (сто вісімдесят тисяч двісті двадцять чотири гривні 40 коп), в тому числі кошти місцевого бюджету - 89 675,57 грн; в тому числі власні кошти установи – 90 548,83 грн. . Сума договору після внесення змін - 646 334,40грн (Шістсот сорок шість тисяч триста тридцять чотири гривні 40 копійок) з ПДВ, в тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету – 646 334,40 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
    Номер додаткової угоди: 2 768
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 2 768 до договору 648.pdf
p7s
sign.p7s