-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
багатофункціональні пристрої за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
покращення якості предмета закупівлі; продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару,
153 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
83f262d9be4449758986bbb150fc2fcf
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-21-012881-a-a1
Замовник:
Відділ освіти,культури,молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
43915488
-
Контактна особа:
Катерина Устенко +380967045450 katerina2@ukr.net
-
Адреса:
67452, Україна, Одеська область, смт Лиманське, вул. Центральна, 79
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3395906995
-
Адреса:
32200, Україна, Хмельницька область, Деражня, Володими ра СОЛОМЧУКА, будинок 1Б, квартира 51
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
покращення якості предмета закупівлі;
продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару,
Номер договору:
122
Дата підписання:
28.10.2024 10:00
Період дії договору:
28.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
153 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
153 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БФП Epson EcoTank L3276 (C11CJ67436)
Кількість
17 штука
Період постачання
до 20.12.2024
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f12d622a03a349c68486a1ef41ab8489
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором та покращенням якості предмета закупівлі яке не призводить до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості, Сторони домовились внести зміни та викласти в новій редакції:
- пункт 4.1 Договору: «4.1. Строк поставки товару до 20 грудня 2024 року»;
- Додаток №1 до Договору «Специфікація» (Додаток №1 до Додаткової угоди).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
03.12.2024 14:41
Статус:
Опубліковано