• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

багатофункціональні пристрої за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.

покращення якості предмета закупівлі; продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару,

153 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 83f262d9be4449758986bbb150fc2fcf
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-21-012881-a-a1
Замовник: Відділ освіти,культури,молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис: покращення якості предмета закупівлі; продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару,
Номер договору: 122
Дата підписання: 28.10.2024 10:00
Період дії договору: 28.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 153 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 153 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БФП Epson EcoTank L3276 (C11CJ67436)
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 17 штука
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: f12d622a03a349c68486a1ef41ab8489
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором та покращенням якості предмета закупівлі яке не призводить до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості, Сторони домовились внести зміни та викласти в новій редакції: - пункт 4.1 Договору: «4.1. Строк поставки товару до 20 грудня 2024 року»; - Додаток №1 до Договору «Специфікація» (Додаток №1 до Додаткової угоди).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.12.2024 14:41
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода Сінькевич 1.pdf
pdf
Лист-звернення Сінькевич.pdf
p7s
sign.p7s