• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Сир твердий, сир кисломолочний (ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти)

9 083.50 UAH з ПДВ
Номер: 2bd3052429154108bbc2492185becfe2
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-24-001049-a-c1
Замовник: Малодівицька селищна рада
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИЛУЦЬКИЙ ХЛІБОДАР"
Класифікатор ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Номер договору: 134
Дата підписання: 21.10.2024 09:18
Період дії договору: 21.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 13 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 283.33 UAH)
Сума договору: 9 083.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 513.92 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир твердий, (ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти)
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 14.05 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 17523, Україна, Чернігівська область, смт. Мала Дівиця, с. Велика Дівиця, с. Обичів, с. Товкачівка, вул. Слобідська,16 , вул.Героїв війни, 42, вул. Незалежності, 31, вул. Миру, 96 На карті
Сир кисломолочний (ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти)
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 50.6 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 17523, Україна, Чернігівська область, смт. Мала Дівиця, с. Велика Дівиця, с. Обичів, с. Товкачівка, вул. Слобідська,16 , вул.Героїв війни, 42, вул. Незалежності, 31, вул. Миру, 96 На карті

Внесені зміни

    Номер: 82f1f652422c44f8981bf21adad34770
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 4616,50 грн , та внести зміни до договору а саме: 2. Викласти п. 4.2 в такій редакції « Загальна вартість Договору являє собою сумарну вартість Товару, що поставляється в рамках даного Договору згідно накладних та становить 9083,50 грн. (Девять тисяч вісімдесят три гривні пятдесяят копійок ) з ПДВ. Придбання товару здійснюється за рахунок ККД 41033300 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти. 3. внести зміни в п 2.1. викласти в такій редакції : «2.1 Асортимент, кількість Товару узгоджується Сторонами в накладних до даного Договору, які є його невід’ємною частиною.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2024 15:40
    Статус:
    Опубліковано