• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

9 300.00 UAH без ПДВ
Номер: 6c6d25f29a55460bac42348ce6984ffc
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-23-006825-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Іваненко Сергій Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 226
Дата підписання: 22.10.2024 11:00
Період дії договору: 22.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 9 300.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті