• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 4: Маркерна дошка 81-90"; мультимедійний проєктор

629 964.00 UAH з ПДВ
Номер: 99e8d78e48cf42c0863513f6d7752df6
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-17-013061-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 383
Дата підписання: 25.10.2024 00:00
Період дії договору: 25.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 629 964.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 104 994.00 UAH)
Оплачено: 629 964.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 104 994.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дошка магнітно-маркерна матова в алюмінієвій рамці E-line 120*192(16:10) (WE120X192 E LINE) та короткофокусний проєктор Acer S1386WH (MR.JQH11.001)
Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість 18
Період постачання до 15.12.2024
Місце постачання 68670, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район село Саф'яни, вул. Грушевського, 85 (за адресами підпорядкованих закладів освіти згідно Додатку 2 до Договору) На карті

Внесені зміни

    Номер: c98008006e85419baff4ebacf1821410
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виправлення арифметичної помилки
    Номер додаткової угоди: Протокол 147
    Дата внесення змін до договору: 29.10.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 383 від 25.10.2024 року.pdf
    Номер: 58f9f3057493452b9e41402bc56342a7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: За взаємною згодою подовження строку поставки товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до договору 383 від 25.10.2024.pdf