• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №12 імені Івана Франка Івано-Франківської міської ради

375 984.00 UAH без ПДВ
Номер: 1ec3cfc1defc487098641ed6a5f3a2c3
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-21-007253-a-b1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 12 ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: БУХАНОВА НАДІЯ ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 21/10
Дата підписання: 21.10.2024 13:41
Період дії договору: 21.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 378 421.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 375 984.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №12 імені Івана Франка Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 21.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 76014, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії 13 На карті

Внесені зміни

    Номер: dd46ba91306f47bdbe1c5dda7d0e8a5b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2024 14:41
    Статус:
    Опубліковано