• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття у закладі освіти Люцернянського ліцею Михайлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Люцерна, вул. Шкільна, 1Е» (71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

197 853.62 UAH без ПДВ
Номер: 7f2e8363474b4c908fe798a60bee3184
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-18-001861-a-a1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: ТОВ "ТЕХПРОЕКТ-М"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 16/10-ТНЛюц
Дата підписання: 16.10.2024 00:00
Період дії договору: 16.10.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 199 088.42 UAH без ПДВ
Сума договору: 197 853.62 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття у закладі освіти Люцернянського ліцею Михайлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Люцерна, вул. Шкільна, 1Е» (71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання 16.10.2024 - 31.12.2025
Місце постачання 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б На карті

Внесені зміни

    Номер: b0acc1757e654052aafa7d78e5fd639b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до договору №16/10-ТНЛюц від 16.10.2024 (далі – Договір), а саме: 1.1. Викласти п. 2.1. Розділу 2 Договору в новій редакції: «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,5% від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт від 15.10.2024 № 15/10-НБ/Люц (далі – Договір підряду), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та складає 199 088,42 грн (сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімдесят вісім гривень 42 копійки) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1). У 2024 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 30 624,32 без ПДВ: – за рахунок КПКВК МБ 0617321 «Будівництво освітніх установ та закладів" – 20 000,00 грн; – за рахунок КПКВК МБ 0611262 «Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» – 10 624,32 грн. У 2025 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 168 464,10 без ПДВ». 1.2. Додаток №2 «Календарний план фінансування робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 30.12.2024 №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 634c9bc0444949d39345fdeb4f458811
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з уточненням фінансування та продовженням виконання будівельних робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору №16/10-ТНЛюц від 16.10.2024 (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції:   «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,5% від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт від 15.10.2024 № 15/10-НБ/Люц (далі – Договір підряду), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та складає 199 088,42 грн (сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімдесят вісім гривень 42 копійки) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1). У 2024 році виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом становить суму 30 624,32 грн без ПДВ: – за рахунок КПКВК МБ 0617321 «Будівництво освітніх установ та закладів" – 20 000,00 грн; – за рахунок КПКВК МБ 0611262 «Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» – 10 624,32 грн. У 2025 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 160 935,00 грн без ПДВ». – за рахунок КПКВК 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 160 935,00 грн . У 2026 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 7 529,10 грн». 2. Викласти пункт 10.1. Розділу 10 Договору в новій редакції, а саме:   «Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.01.2026 або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». 3. Викласти Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.04.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b7c9bfc70b38409283662be76ee2918b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Сторони», уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до договору №16/10-ТНЛюц від 16.10.2024 (далі – Договір), а саме викласти пункт 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції: «2.1. Договірна ціна за Договором визначається в межах 1,5% від суми коштів, передбачених підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, за договірною ціною Договору про закупівлю робіт від 15.10.2024 № 15/10-НБ/Люц (далі – Договір підряду), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) (далі – Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та складає 197 853,62 грн (сто дев’яносто сім тисяч вісімсот п’ятдесят три гривні 62 копійки) без ПДВ, що підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1). У 2024 році виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом становить суму 30 624,32 грн без ПДВ: – за рахунок КПКВК МБ 0617321 «Будівництво освітніх установ та закладів" – 20 000,00 грн; – за рахунок КПКВК МБ 0611262 «Виконання заходів щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» – 10 624,32 грн. У 2025 році заплановано виконання робіт з проведення технічного нагляду за будівництвом на суму 167 229,30 грн без ПДВ: – за рахунок КПКВК 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 167 229,30 грн». 2. Викласти пункт 10.1. Розділу 10 Договору в новій редакції, а саме: «10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2025 або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». 3. Викласти Додаток № 1 «Протокол погодження договірної ціни» та Додаток № 2 «Календарний план фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додаються. 4. У зв’язку із вимогами РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме доповнити Договір пунктом 12.12. наступного змісту: «12.12.Застереження щодо дотримання норм та вимог РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY, яка ратифікована Законом України № 3786-IX від 06.06.2024 (далі – Рамкова угода) у разі поширення її дії на відносини за Договором: Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з нормами та вимогами Рамкової угоди, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17, та під час виконання зобов’язань за Договором та протягом 5 (п’яти) років після закінчення його строку (з урахуванням вимог ст. 17 Рамкової угоди), зобов’язані дотримуватись її норм та вимог, зокрема: І. статті 3 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь. 2. Сторони повинні забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС: - шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів; - шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів. 3. Виконавець гарантує, що він та (субпідрядники, субвиконавці) (у разі їх залучення до виконання робіт), а також їх засновники, афілійовані особи, учасники (власники корпоративних прав), кінцеві бенефіціарні власники, посадові особи органів управління, посередники чи представники, уповноважені діяти від імені Сторони, постачальники матеріальних ресурсів та/або товарів, що будуть використовуватися під час виконання робіт, не підпадають під дію обмежувальних заходів, та не перебувають в санкційному списку ЄС. 4. Виконавець підтверджує, що ним дотримано правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, що залучені та використовуються під час виконання Робіт. ІІ. статті 5 Рамкової угоди: 1. Участь у процедурах присудження договорів про закупівлі, грантів і премій стосовно діяльності, що фінансується згідно з інструментом Ukraine Facility з метою реалізації якісних і кількісних заходів Плану, відкрита для міжнародних і регіональних організацій, усіх фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб, що фактично зареєстровані у зазначених нижче країнах (далі - прийнятні країни); 2. Усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються за Договором для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди. 3. Правила щодо прийнятності не застосовуються та не повинні створювати обмеження на підставі громадянства для фізичних осіб, які працюють за наймом або за іншим правовим договором у прийнятного виконавця або, у разі потреби, субвиконавців, крім випадків, коли обмеження на підставі громадянства ґрунтуються на правилах, передбачених у пункті 7 статті 5 Рамкової угоди. 4. Правила щодо прийнятності, походження поставок і матеріалів у пунктах 1 та 3 статті 5 Рамкової угоди і громадянство фізичних осіб, зазначених у пункті 4 статті 5 Рамкової угоди, можуть підпадати під дію обмежень на підставі громадянства, географічного розташування або характеру юридичних осіб, які беруть участь у процедурах закупівель, а також на підставі географічного походження поставок і матеріалів у випадках, визначених пунктом 7 статті 5 Рамкової угоди. ІІІ. статті 7 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні створити ефективну та дієву систему управління та контролю з використанням міжнародно визнаних принципів внутрішнього контролю-, і забезпечити оперативне повернення помилково виплачених або неправильно використаних сум. 2. Сторони гарантують дотримання здійснення заходів з метою забезпечення заходів внутрішньої системи управління та контролю, а також зобов’язань щодо протидії неналежному управлінню коштами. 3. У рамках цього зобов’язання Сторони повинні дотримуватись положень, визначених частиною 5 статті 7 Рамкової угоди. ІV. статті 16 Рамкової угоди: 1. Включення, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. V. статті 17 Рамкової угоди: 1. Сторони повинні зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. VІ. У разі порушення Виконавцем будь-якого з пунктів цього Договору в частині порушення умов Рамкової угоди або інших положень Рамкової угоди, Замовник має право призупинити фінансування робіт, вимагати повернення коштів або розірвати цей Договір». 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 6. Ця Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 12.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода від 12.09.2025 №3.pdf
p7s
sign.p7s