• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)

29 280.00 UAH без ПДВ
Номер: 3bda3011192f45db97dbbf81d7c6e5dd
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-17-014998-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Геник Оксана Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 9
Дата підписання: 17.10.2024 00:00
Період дії договору: 14.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 35 360.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 29 280.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 29 280.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі
Код ДК 021:2015: 55321000-6 Послуги з готування їжі
Кількість 625 послуга
Період постачання 14.10.2024 - 05.11.2024
Місце постачання 77751, Україна, Івано-Франківська область, с. Жураки, вул.Грушевського,1 На карті
конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі
Код ДК 021:2015: 55321000-6 Послуги з готування їжі
Кількість 107 послуга
Період постачання 14.10.2024 - 05.11.2024
Місце постачання 77751, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Грушевського,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2622763d86934fc88005b963631837b7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 (зі змінами) від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано