-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
77 320.00
UAH без ПДВ
Номер:
a0c45b1bffcd491d8412efd5a340c500
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-17-013665-a-a1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44152919
-
Контактна особа:
Дронів Оксана Василівна 380979035067 bogoosvita@ukr.net
-
Адреса:
77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Романів Любов Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2393411307
-
Адреса:
77714, Україна, Івано-Франківська область, Іваниківка, Шевченка,94
Класифікатор ДК 021:2015:
55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
4
Дата підписання:
17.10.2024 00:00
Період дії договору:
14.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору:
100 640.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
77 320.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
77 320.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі
Кількість
1455 послуга
Період постачання
14.10.2024 - 05.11.2024
Місце постачання
77714, Україна, Івано-Франківська область, Іваниківка, вул.Івана Франка, буд.52
На карті
конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі
Кількість
478 послуга
Період постачання
14.10.2024 - 05.11.2024
Місце постачання
77714, Україна, Івано-Франківська область, Іваниківка, вул.Івана Франка, буд.52
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
bdd70e0df6a34bbabd24079cb9d5aabf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 (зі змінами) від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.11.2024 00:00
Статус:
Опубліковано