• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Папір офісний для друку, А4

4 309.20 UAH з ПДВ
Номер: 182b964047664c28864ea0192f86c29a
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-12-000618-a-a1
Замовник: Південний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 149/24
Дата підписання: 21.10.2024 13:00
Період дії договору: 21.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 31 600.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 4 309.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 718.20 UAH)
Оплачено: 4 309.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 718.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку SMART LINE Office A4, 80 г/м2, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 5 Слобідська, 125; м. Вознесенськ, вул. Київська, 26А На карті

Внесені зміни

    Номер: 3d9f787e08c942f68f716796854be20b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із зменшенням видатків сторони домовились зменшити суму договору № 149/24 від 21.10.2024 на 27 291,60 грн. (двадцять сім тисяч двісті дев’яносто одна гривня 60 коп.) та викласти п. 2.2 Договору у наступній редакції: «Загальна сума Договору становить 4 309,20 грн. (чотири тисячі триста дев’ять гривен 20 коп.) у тому числі ПДВ 718,20 грн.» Внести зміни до Специфікації (Додаток №1 до Договору) та викласти її в новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2024 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
1000001209.pdf
p7s
sign.p7s