• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів, папіру, згідно ДК 021:2015 код 30192700-8 Канцелярські товари

57 581.46 UAH з ПДВ
Номер: 5f205dfaf064470f8ae5e1aef1f18aee
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-17-000260-a-a1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 85-10/24
Дата підписання: 16.10.2024 08:31
Період дії договору: 16.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 57 581.46 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 596.91 UAH)
Оплачено: 57 581.46 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 596.91 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів, папіру,
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 27 одиниця
Період постачання 16.10.2024 - 25.10.2024
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул. Європейська, 23 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УЖКГ Южноукраїнської МР
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Сума 57581.46 UAH
Статус
Оплачений
23.10.2024 15:38
Док-ти 0