• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)

23 760.00 UAH без ПДВ
Номер: c478d96187774327b353e3a73754cfb9
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-16-014487-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: Лукач Любов Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 10
Дата підписання: 16.10.2024 00:00
Період дії договору: 14.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 29 240.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 23 760.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 23 760.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі
Код ДК 021:2015: 55321000-6 Послуги з готування їжі
Кількість 567 послуга
Період постачання 14.10.2024 - 05.11.2024
Місце постачання 77763, Україна, Івано-Франківська область, с. Ластівці, вул.Л.Українки,62 На карті
конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі
Код ДК 021:2015: 55321000-6 Послуги з готування їжі
Кількість 27 послуга
Період постачання 14.10.2024 - 05.11.2024
Місце постачання 77701, Україна, Івано-Франківська область, с. Ластівці, вул.Лесі Українки,62 На карті

Внесені зміни

    Номер: abf545a2c996455b840fd666336373a3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 (зі змінами) від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода №1(дог №10).pdf
p7s
sign.p7s