• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Реконструкція приміщень головного корпусу під рентгенкабінет комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради"за адресою : вул.Паркова,22, м. Горохів Луцького району Волинської області

1 041 454.35 UAH без ПДВ
Номер: 1ff89b6310604bc5a6b5b69ef55eb2ab
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-15-014041-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради"
Постачальник: ФОП Мужик Євгеній Петрович
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 7
Дата підписання: 11.10.2024 00:00
Період дії договору: 11.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 1 613 149.15 UAH без ПДВ
Сума договору: 1 041 454.35 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 041 454.35 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція приміщень головного корпусу під рентгенкабінет комунального підприємства "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради"за адресою : вул.Паркова,22, м. Горохів Луцького району Волинської області
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1
Період постачання до 13.12.2024
Місце постачання 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул.Паркова,22 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП Горохівська багатопрофільна лікарня
ФОП Мужик Є.П.
Сума 416186.09 UAH
Статус
Оплачений
25.12.2024 16:24
Док-ти 0
КП Горохівська багатопрофільна лікарня
ФОП Мужик Є.П.
Сума 390845.11 UAH
Статус
Оплачений
23.12.2024 16:47
Док-ти 0
КП Горохівська багатопрофільна лікарня
ФОП Мужик Є.П.
Сума 234423.15 UAH
Статус
Оплачений
18.12.2024 16:05
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: 5b8d3e2101094849b158accf39f55f56
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії Договору щодо виконнання робіт до 13.12.2024 року з урахуванням обставин , що стосуються постачання свинцевих плит та вентиляційного обладнання, які унеможливлюють виконання зобов"яазнь згідно з пунктом 5.1.2 Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
    Номер: 1e1c2e26cbb843a3984b3acd579f4a1f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення суми договору на 571694 грн. 80коп.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2.pdf