• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

7 733 001.08 UAH без ПДВ
Номер: 40e697d42d564e35afb84ed1976f922c
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-15-011441-a-b1
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "Класика Комфорту"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 8К-24
Дата підписання: 15.10.2024 15:24
Період дії договору: 15.10.2024 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 8 229 553.02 UAH без ПДВ
Сума договору: 7 733 001.08 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Служба відновлення у Київській області
ТОВ"Класика Комфорту"
Сума 1749007.33 UAH
Статус
Оплачений
30.10.2024 14:56
Док-ти 0
Служба відновлення у Київській області
ТОВ"Класика Комфорту"
Сума 2460000.00 UAH
Статус
Оплачений
29.10.2024 14:34
Док-ти 0
Служба відновлення у Київській області
ТОВ"Класика Комфорту"
Сума 702457.27 UAH
Статус
Оплачений
17.12.2024 11:21
Док-ти 0
Служба відновлення у Київській області
ТОВ"Класика Комфорту"
Сума 368934.78 UAH
Статус
Оплачений
27.12.2024 11:27
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: 58e5aa89c80d413eae349b7fbc0bab27
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п. 11.4 та п.18.1 Договору, Сторони погодились замінити Додаток № 3 до Договору – Протокол погодження Договірної ціни на весь період будівництва; Додаток № 3-23 до Договору – Протокол погодження Договірної ціни на 2023 рік на Додаток № 3 План фінансування. 2. Відповідно до п. 18.1 Договору Сторони дійшли згоди доповнити розділ 7. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТ МАТЕРІАЛАМИ, УСТАТКУВАННЯМ ТА ПОСЛУГАМИ пунктом 7.4 такого змісту: «7.4 Виконавець несе відповідальність за інформацію, що міститься в документах про ціни на матеріальні ресурси, в тому числі стосовно країни походження таких товарів щодо кожної номенклатурної позиції». 3. Відповідно до п. 18.1 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 18.5.3 Договору та викласти його в такій редакції: «18.5.3. Виконавець, з власної вини, допустив відставання темпів виконання Робіт від передбачених Календарним графіком виконання робіт більше ніж на 30 (тридцять) календарних днів». 4. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 3.2. Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 2 949 153,64 грн (Два мільйони дев’ятсот сорок дев’ять тисяч сто п’ятдесят три гривні 64 копійки) в тому числі ПДВ – 491 525,60 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2024 № 247 (зі змінами), відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111360. 5. Відповідно до листа Підрядника від 18.12.2024 № 18/12-24/2, керуючись пп. 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи п. 2.7, п. 18.1 п. 18.3 Договору, Сторони домовились продовжити стоки дії Договору та викласти п. 19.1 Договору у такій редакції: «19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до «31» грудня 2025 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 6. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє протягом строку дії Договору. 8. Ця угода є невід’ємною частиною Договору, складена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 9. До Додаткової угоди додається як невід’ємна частина: Додаток № 2 до Договору - Календарний графік виконання робіт. Додаток № 3 до Договору – План фінансування.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2024 14:25
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 від 29.12.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 60ae6c30fbac4876b37905b82e009bed
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 6 пункту 3.5., пункту 4.1.9. Договору № 8К-24 від 15.10.2024 про закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області» (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», згідно з підпунктом 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2022 № 1178; пункту 197.15 статті 197 Податкового кодексу України, уклали цю Додаткову угоду до зазначеного Договору (далі-Додаткова угода) про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №1 до Договору) і становить 7 733 001,08 грн (Сім мільйонів сімсот тридцять три тисячі одна гривня 08 копійок) без ПДВ. Договірна ціна є додатком до цього Договору та є невід'ємною його частиною (Додаток №1 до даного Договору)». 2. Пункт 12.1. Договору викласти в наступній редакції: «12.1. Оплата за роботи відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3) та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Виконавець надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 2-х примірниках) Замовнику в паперовому і електронному вигляді (в машинозчитувальному форматі imd (АВК5)та Excel, Word: • документи, що підтверджують виконання робіт, • всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи). • відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та завірена печаткою (за наявності). Одночасно з ф. №КБ-2в і ф. №КБ-3 Виконавець надає Замовнику накладні на придбані матеріали (в т.ч. ТТН), розрахунок фактичних витрат вартості експлуатації машин та механізмів (акти надання послуг), документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та інше. Вартість матеріальних ресурсів розраховується в фактичних поточних цінах, з документальним підтвердженням фактичної вартості одиниці матеріалів, але не вище цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні, крім випадків, коли корегується вартість матеріальних ресурсів за рахунок ліміту коштів на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами та економії по інших статтях витрат, але в межах загальної ціни договору. Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, що зазначені в договірній ціні, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, що може відбутися протягом строку виконання робіт. Відшкодування за рахунок цих коштів здійснюється на підставі наданих виконавцем підтверджуючих документів та розрахунків (накладних на придбані матеріали, розрахунку фактичних витрат вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунок заробітної плати).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.07.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 від 01.07.2025.pdf
rtf
U_105_ДЦ_ДЦ_3.rtf
doc
ДУ № 2 Зміна ціни, ПДВ +бюдж. зоб..doc
pdf
21_ДЦ_ДЦ.pdf
xlsx
Графік виконання робіт ДУ Макарів.xlsx
xls
21_ДЦ_ДЦ.xls
pdf
21_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
imd
21.imd
xls
21_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.xls
pdf
21_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
pdf
21_ДЦ_ПВР.pdf
xls
21_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
xls
21_ДЦ_ПВР.xls
p7s
sign.p7s
    Номер: a00e8f4a3f454b2e8342922680ee641d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до п. 18.1. Договору Сторони погодились доповнити Договір Розділом 16.2. «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» виклавши його в такій редакції: «16-2 ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ 16-2.1. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією, в сумі 411 477,65 грн (Чотириста одинадцять тисяч чотириста сімдесят сім гривень 65 копійок) без ПДВ, що становить 5% вартості Договору про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 17.07.2025 08:51
    Статус:
    Опубліковано
doc
ДУ № 3 Змін умов договору.doc
pdf
ДУ № 3 від 17.07.2025.pdf
p7s
sign.p7s