• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)

8 254 114.95 UAH з ПДВ
Номер: 6a019592484b4bbbb00a82110d24147c
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-15-001035-a-a1
Замовник: Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 10/10/4
Дата підписання: 10.10.2024 00:00
Період дії договору: 10.10.2024 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 8 785 001.53 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 8 254 114.95 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 375 685.82 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1
Період постачання до 05.04.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2184fc89576d43609fe44e6d8b95cbb2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Беручи до уваги обставини, що виникли поза волею Сторін, а саме враховуючи необхідність внесення змін у проектно-кошторисну документацію, включивши до неї необхідні перелічені у листі Підрядника (додається) додаткові роботи, а також зважаючи на воєнний стан в Україні, регулярні відключення електроенергії, затримку постачання будівельних матеріалів на обʼєкт, а також планування забезпечення якісного виконання робіт відповідно до всіх будівельних норм і стандартів Сторони вирішили: Підпункт 5.2. розділу 5 «Строки виконання Робіт» Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Строком закінчення виконання Робіт є «25» грудня 2024 року згідно з календарним графіком виконання Робіт (Додаток 2). Роботи розпочинаються не пізніше ніж через 10 днів після отримання дозвільних документів на виконання Робіт. В разі затримки отримання дозвільних документів або фінансування Робіт строк закінчення виконання Робіт переноситься на відповідний термін.». 2. Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва (Додаток 2 до Договору підряду № 10/10/4 від 10 жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
53c60f10-6266-4c9a-8f85-0edbec7e7e44.pdf
PDF
File0001_1732875296.PDF
    Номер: d25a1a63944842d994631e74d95edc50
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 13.2 розділу 13 «Інші умови» Договору Сторони домовились внести зміни, а саме: 1.1. Підпункт 5.2. розділу 5 «Строки виконання Робіт» викласти в наступній редакції: «5.2. Строком закінчення виконання Робіт є «10» лютого 2025 року згідно з календарним графіком виконання Робіт (Додаток 2 ). Роботи розпочинаються не пізніше ніж через 10 днів після отримання дозвільних документів на виконання Робіт. В разі затримки отримання дозвільних документів або фінансування Робіт строк закінчення виконання Робіт переноситься на відповідний термін. 1.2. Пункт 13.1 розділу 13 «Інші умови» викласти ва наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «31» грудня 2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором.». 2. Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва (Додаток 2 до Договору підряду № 10/10/4 від 10 жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається. 3. Усі інші умови Договору підряду № 10/10/4 від 10.10.2024 року залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода 2 до договору 10.10.4.PDF
PDF
лист.PDF
    Номер: 1d7b3a0a12834e65b71ea85242af7fd7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 13.2 розділу 13 «Інші умови» Договору Сторони домовились внести зміни, а саме: 1.1. Пункт 5.2. розділу 5 «Строки виконання Робіт» Договору викласти в наступній редакції: «5.2.Строком закінчення виконання Робіт є «05» квітня 2025 року згідно з календарним графіком виконання Робіт (Додаток 2). Роботи розпочинаються не пізніше ніж через 10 днів після отримання дозвільних документів на виконання Робіт. В разі затримки отримання дозвільних документів або фінансування Робіт строк закінчення виконання Робіт переноситься на відповідний термін.». 1.2. Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва (Додаток 2 до Договору) викласти в новій редакції, що додається. 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 10.02.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода 3.PDF
pdf
лист кортакоз на продовження термінів.pdf
    Номер: 63ca371a111f46a19f527c512bd5c160
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: з метою реалізації Проєкту «Підтримка економічного відновлення Рівненської міської ради шляхом реалізації проєктної ініціативи «Створення муніципального бізнес-коворкінгу в м.Рівне» (SRER Rivne) про наступне: Керуючись п.13.2 розділу 13 «Інші умови» Договору Сторони вирішили: 1. Пункт 2.1 розділу 2. «Загальна вартість Робіт» Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість Робіт за Договором, яка підлягає оплаті визначається на підставі твердої договірної ціни становить 8 254 114,95 грн (вісім мільйонів двісті п'ятдесят чотири тисячі сто чотирнадцять гривень 95 копійок), в тому числі ПДВ – 1 375 685,83 грн. (один мільйон триста сімдесят п'ять тисяч шістсот вісімдесят п'ять гривень 83 копійки)». 2. Підпункт 2.2 розділу 2. «Загальна вартість Робіт» Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Фінансування Робіт передбачених цим Договором здійснюється за рахунок: - коштів місцевого бюджету в сумі 6 987 821,03 грн (шість мільйонів дев’ятсот вісімдесіт сім тисяч вісімсот двадцять одна гривня 03 копійки), у тому числі ПДВ – 1 164 636,84 грн (один мільйон сто шістдесят чотири тисячі шістсот тридцять шість гривень 84 копійки). - коштів Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй в сумі 1 266 293,92 грн (один мільйон двісті шістдесят шість тисяч двісті дев’яносто три гривні 92 копійок), у тому числі ПДВ – 211 048,99 грн. (двісті одинадцять тисяч сорок вісім гривень 99 копійка)». 3. Підпункт 3.9. розділу 3. «Порядок розрахунків» викласти у наступній редакції «3.9. Розрахунки за цим Договором здійснюються з урахуванням фактичних надходжень коштів на рахунок замовника.». 4. Договірна ціна (Додаток 1 до Договору підряду № 10/10/4 від 10 жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається. 5. Усі інші умови Договору підряду № 10/10/4 від 10 жовтня 2024 року залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 14.02.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода 5.PDF