• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Картопля

76 614.12 UAH з ПДВ
Номер: 7cc6868b16704277a14e51134e83429f
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-14-009377-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ"
Постачальник: МІДИК ТАРАС ЯРОСЛАВОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Номер договору: 38
Дата підписання: 11.10.2024 14:48
Період дії договору: 11.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 99 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 500.00 UAH)
Сума договору: 76 614.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 769.02 UAH)
Оплачено: 76 614.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 769.02 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля
Код ДК 021:2015: 03212100-1 Картопля
Кількість 3869.4 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 81780, Україна, Львівська область, смт. Журавно, вулиця Зелена, 2 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КЗ ЛОР "Журавненський БПППТ"
ФОП Мiдик Т.Я.
Сума 12264.12 UAH
Статус
Оплачений
25.10.2024 10:13
Док-ти 0
КЗ ЛОР "Журавненський БПППТ"
ФОП Мiдик Т.Я.
Сума 64350.00 UAH
Статус
Оплачений
14.12.2024 10:07
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: e19197ecd49f4ccc87c38cd693c04ec0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.12.2024 14:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
22385,88 картопля.pdf
p7s
sign.p7s