-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Меблі для реабілітаційного відділення: Стілець "Iso black" на рамі; Стілець "Marco"(ДК 021:2015 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
68 040.00
UAH з ПДВ
Номер:
00b68d61ef404a9ba0a84195b1098792
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-14-007149-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986233
-
Контактна особа:
Ірина НОС +380564947545 irynanos21@gmail.com
-
Адреса:
50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, буд. 32А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДАСК-ЦЕНТР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24430567
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Вінницький р-н місто Вінниця вул.Артинова архітектора будинок 12
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору:
458
Дата підписання:
14.10.2024 13:00
Період дії договору:
14.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
68 040.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 340.00 UAH)
Оплачено:
68 040.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 340.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець "Iso black" на рамі
Кількість
20 штука
Період постачання
до 25.12.2024
Місце постачання
50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А
На карті
Стілець "Marco"
Кількість
40 штука
Період постачання
до 25.12.2024
Місце постачання
50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КНП "Криворізька МЛ №16" КМР
IBAN:UA698201720344350009000049380
ПП "ДАСК-ЦЕНТР"
IBAN:UA183223130000026000000011245
Сума
68040.00 UAH
Статус
Оплачений
28.11.2024 15:45
Док-ти
0
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b6c79068c7ce447f80b4c5ad678af83e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися внести зміни до п.4.1. Договору №458 від 14.10.2024р. у наступній редакції: "4.1. Поставка Товару здійснюється до 25 грудня 2024року"
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.10.2024 15:00
Статус:
Опубліковано