• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Меблі для реабілітаційного відділення: Стілець "Iso black" на рамі; Стілець "Marco"(ДК 021:2015 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

68 040.00 UAH з ПДВ
Номер: 00b68d61ef404a9ba0a84195b1098792
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-14-007149-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДАСК-ЦЕНТР"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 458
Дата підписання: 14.10.2024 13:00
Період дії договору: 14.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 68 040.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 340.00 UAH)
Оплачено: 68 040.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 340.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець "Iso black" на рамі
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 20 штука
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А На карті
Стілець "Marco"
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 40 штука
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КНП "Криворізька МЛ №16" КМР
ПП "ДАСК-ЦЕНТР"
Сума 68040.00 UAH
Статус
Оплачений
28.11.2024 15:45
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: b6c79068c7ce447f80b4c5ad678af83e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися внести зміни до п.4.1. Договору №458 від 14.10.2024р. у наступній редакції: "4.1. Поставка Товару здійснюється до 25 грудня 2024року"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.10.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 1 дог 458.PDF
p7s
sign.p7s