• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Монітори

47 520.00 UAH з ПДВ
Номер: 9339e0dc53f2471a8b8f31d06f609c41
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-01-000479-a-b2
Замовник: Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Постачальник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Монітор Samsung 24" Business T45F (LF24T450GYIXCI): 5 940.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 163
Дата підписання: 11.10.2024 16:00
Період дії договору: 11.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 47 520.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 920.00 UAH)
Оплачено: 47 520.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 920.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Монітор Samsung 24" Business T45F (LF24T450GYIXCI)
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 8 штука
Період постачання до 14.10.2024
Місце постачання 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Виконком Ковельської міської ради
ТзОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
Сума 47520.00 UAH
Статус
Оплачений
23.10.2024 16:13
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: b04140c80ff24562be57ecd8011a3569
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.10.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1від 14.10.2024р. до договору №163 від 11.10.2024р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9461ad8c4cdf426cb73e08c3a2aad739
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 14.10.2024 10:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 14.10.2024р. до договору №163 від 11.10.2024р..pdf
p7s
sign.p7s