• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

5 701.32 UAH без ПДВ
Номер: 2a8c5b01558445408dcc5fe7819217d8
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-09-001216-a-a1
Замовник: Рівненський міський центр комплексної реабілітації осіб та дітей з інваліднісю з порушенням опорно-рухового апарату "Крок"
Постачальник: ФОП Харунь Надія Григорівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 95
Дата підписання: 09.10.2024 00:00
Період дії договору: 09.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 5 701.32 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 160 штука
Період постачання 09.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Чорновола, 40/56 На карті