-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Обладнання (принтер) для підготовки навчальних матеріалів для закладів позашкільної освіти Шевченківського району м. Києва на підготовку навчального процесу 2024-2025 року код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери)
133 215.00
UAH з ПДВ
Номер:
e89e6177c0d045af85bd3c5e243f42a6
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-01-005652-a-b1
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37470086
-
Контактна особа:
Доценко Любов Сергіївна 380444890248 docenko2204@ukr.net
-
Адреса:
04119, Україна, Київська область, Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30436824
-
Адреса:
01103, Україна, м. Київ, м.Київ, БУЛ. ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 10
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Принтер HP LaserJet Tank 2502dw (2R3E3A): 13 321.50000 UAH з ПДВ
Номер договору:
633
Дата підписання:
11.10.2024 00:00
Період дії договору:
01.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
133 215.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 202.50 UAH)
Оплачено:
133 215.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 202.50 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Принтер HP LaserJet Tank 2502dw (2R3E3A)
Кількість
10 штука
Період постачання
до 25.11.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0b7489287db04d1dbdda603e9a0a3f6b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.11.2024 00:00
Статус:
Опубліковано