-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір офісний Crystal Pro 80 А4, 500 арк. ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
«Покупець» проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 30-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок «Продавця» . Вид розрахунку – безготівковий.
5 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
451e3ce02085415482a3ebad18393fd2
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-08-001827-a-c1
Замовник:
Відділ фінансів Баранівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44103924
-
Контактна особа:
Карташова Оксана 380674128859 280470oksana@gmail.com
-
Адреса:
12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вул.Соборна, будинок 20
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Сидорівський Василь Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2646809217
-
Адреса:
12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Зоряна, 14
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Папір офісний Crystal Pro 80 А4, 500 арк.; ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.: 190.00000 UAH без ПДВ
Опис:
«Покупець» проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 30-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок «Продавця» .
Вид розрахунку – безготівковий.
Номер договору:
10
Дата підписання:
08.10.2024 09:00
Період дії договору:
08.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору:
5 700.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний Crystal Pro 80 А4, 500 арк.; ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Кількість
30 пачка
Період постачання
08.10.2024 - 31.12.2024