• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Папір для друку)

102 900.00 UAH з ПДВ
Номер: ea23237f698c4c9e82fea74fd29a9eb3
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-03-005476-a-b1
Замовник: Департамент освіти Вінницької міської ради
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 8
Дата підписання: 11.10.2024 11:00
Період дії договору: 11.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 102 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 150.00 UAH)
Оплачено: 102 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 150.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку Xerox Premier A4, 80 г/м², 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 700 пачка
Період постачання до 23.12.2024
Місце постачання 21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: ad5444d87bf847c39f51f93b3824a619
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням Листа ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» від 26.11.2024 р. вих. № 58, які унеможливлюють виконання зобов'язань, та згідно з пунктом 11.4.4. ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 8 від 11 жовтня 2024р. (далі –Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо передання Товару та викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін поставки Товару: до 23 грудня 2024 року включно.». 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання визначені Договором.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.11.2024 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 від 28.11.2024.pdf
p7s
sign.p7s