• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення авторського нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Новокостянтинівської з під’їзними залізничними коліями по вул. Портовій та двома автопроїздами в м. Києві»

1 465 336.08 UAH з ПДВ
Номер: d51d18184eec4c959bb6d5e66fc70ecf
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-07-011199-a-c1
Замовник: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 73-11
Дата підписання: 07.10.2024 00:00
Період дії договору: 07.10.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 1 465 336.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 244 222.68 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення авторського нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. Новокостянтинівської з під’їзними залізничними коліями по вул. Портовій та двома автопроїздами в м. Києві»
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2026
Місце постачання 00000, Україна, м. Київ, Шляхопровід на перетині вул. Новокостянтинівської з під’їзними залізничними коліями по вул. Портовій та двома автопроїздами в м. Києві На карті

Внесені зміни

    Номер: 9fbf929e62e94aeca70b799e90cf3d48
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Договірна ціна за Договором не змінюється та складає: 1 465 336,08 грн. (один мільйон чотириста шістдесят п’ять тисяч триста тридцять шість гривень 08 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 244 222,68 грн. 2. Внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.2 Обсяг фінансування виконання робіт у 2024 році, станом на 01.01.2025 року, становить: 0,00 грн (0 гривень 00 копійок). 3.Доповнити Розділ 2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» Договору пунктом 2.3 та викласти його в наступній редакції: « 2.3. Обсяги фінансування виконання робіт в межах бюджетних призначень на 2025 рік, відповідно Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», становлять: 833 800,00 грн (вісімсот тридцять три тисячі вісімсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 138 966,67 грн, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 4.Пункти 2.3, 2.4. Договору вважати пунктами 2.4., 2.5., відповідно. 5. Доповнити пункт 4.3. Розділу 4 «Права та обов’язки сторін» підпунктом наступного змісту: «До моменту підписання Акту готовності обʼєкта до експлуатації, виконати обстеження споруди, з метою встановлення відповідності споруди проекту, вимогам чинних норм проектування і будівництва та визначити стан споруди після будівництва. По результатам обстеження надати відповідний звіт. (ДБН В.2.3-6:2009)». 6. Внести зміни до Розділу 9 Договору «Додатки до Договору», доповнивши його Додатком №2 – «Календарний план робіт» та викласти Розділ 9 Договору в наступній редакції: «9.1. Додатками до даного договору є: 1.Протокол погодження договірної ціни – (Додаток №1); 2.Календарний план робіт – (Додаток№2).» 7. Додати до Договору Додаток 2– «Календарний план робіт», який є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.02.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до Договору №73-11 від 07.10.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4462ce5a192e40cf8515ab12e5497c15
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Договірна ціна за Договором не змінюється та складає: 1 465 336,08 грн. (один мільйон чотириста шістдесят п’ять тисяч триста тридцять шість гривень 08 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 244 222,68 грн. 2. Внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.2 Обсяг фінансування виконання робіт у 2024 році, станом на 01.01.2025 року, становить: 0,00 грн (0 гривень 00 копійок). 3.Доповнити Розділ 2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» Договору пунктом 2.3 та викласти його в наступній редакції: « 2.3. Обсяги фінансування виконання робіт в межах бюджетних призначень на 2025 рік, відповідно Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2025 № Н-15 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва, що фінансуються у 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», становлять: 833 800,00 грн (вісімсот тридцять три тисячі вісімсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 138 966,67 грн, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 4.Пункти 2.3, 2.4. Договору вважати пунктами 2.4., 2.5., відповідно. 5. Доповнити пункт 4.3. Розділу 4 «Права та обов’язки сторін» підпунктом наступного змісту: «До моменту підписання Акту готовності обʼєкта до експлуатації, виконати обстеження споруди, з метою встановлення відповідності споруди проекту, вимогам чинних норм проектування і будівництва та визначити стан споруди після будівництва. По результатам обстеження надати відповідний звіт. (ДБН В.2.3-6:2009)». 6. Внести зміни до Розділу 9 Договору «Додатки до Договору», доповнивши його Додатком №2 – «Календарний план робіт» та викласти Розділ 9 Договору в наступній редакції: «9.1. Додатками до даного договору є: 1.Протокол погодження договірної ціни – (Додаток №1); 2.Календарний план робіт – (Додаток№2).» 7. Додати до Договору Додаток 2– «Календарний план робіт», який є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
    Номер додаткової угоди: 1.
    Дата внесення змін до договору: 06.02.2025 00:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до Договору 73-11 від 07.10.24.pdf
p7s
sign.p7s