• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля інформаційної та поліграфічної продукції за кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015-22820000-4 «Бланки».

12 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 13bbf542354946d59f2b1ab9a731d59a
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-04-010730-a-a1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: ФОП ЯКОВЕНКО Світлана Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля інформаційної та поліграфічної продукції за кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015-22820000-4 «Бланки».: 12.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 77/24
Дата підписання: 04.10.2024 16:06
Період дії договору: 04.10.2024 16:06 - 31.12.2024 16:06
Сума договору: 12 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 12 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля інформаційної та поліграфічної продукції за кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015-22820000-4 «Бланки».
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1000 штука
Період постачання 04.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації