• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Вовчинецької гімназії Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)

зменшення суми договору на 173937,00грн відповідно до виділених кошторисних призначень

108 500.00 UAH без ПДВ
Номер: cd7393d14a7c4c54970cafe469b7c5aa
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-01-012301-a-a1
Замовник: Вовчинецька гімназія Івано-Франківської міської ради
Постачальник: ФОП МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: зменшення суми договору на 173937,00грн відповідно до виділених кошторисних призначень
Номер договору: 21
Дата підписання: 01.10.2024 15:00
Період дії договору: 01.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 282 437.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 108 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Вовчинецької гімназії Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 20 день
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 76491, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, с.Вовчинець,, вул. Гайова, 10 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8b697b392484498c9167eb73ff9167f3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення суми договору на 173937,00грн відповідно до виділених кошторисних призначень
    Номер додаткової угоди: 02
    Дата внесення змін до договору: 01.10.2024 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2.pdf
p7s
sign.p7s