• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з здійснення супроводу та авторського нагляду по капітального ремонту

3 747.37 UAH з ПДВ
Номер: f785a49e6e5a4f7c824298e9e3ea53bf
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-01-007112-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка № 4" Харківської міської ради
Постачальник: ФОП Лепетило Іван Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з здійснення супроводу та авторського нагляду по капітального ремонту: 3 747.37000 UAH з ПДВ
Номер договору: № 2609/4
Дата підписання: 01.10.2024 13:15
Період дії договору: 01.10.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 747.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 187.37 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з здійснення супроводу та авторського нагляду по капітального ремонту
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання 01.10.2024 - 31.03.2025
Місце постачання 61101, Україна, Харківська область, Харків, 23 Серпня, будинок 29 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6f6abd1a6b8c45178af2fa55a9074b76
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з непередбаченими обставинами, а саме – виконання частини робіт по об’єкту «Капітальний ремонт центрального входу до будівлі приміщень КНП «МДП № 4» ХМР, розташованої за адресою: м. Харків, вул. 23 Серпня, 29» було проведено частину робіт комунальними службами Харківської міської ради на прикінці 2024 року, як невідкладні заходи, спрямовані на виконання аварійно – відновлювальних робіт на об’єктах, після надходження на сайт root@citi.kharkiv.ua скарги від громадянки Павленко Я.Ю., щодо приміщення закладу та асфальтного покриття поруч
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1.pdf
p7s
sign.p7s