• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Плантограф ПЗ-01 М

Закупівля здійснюється, як перерозподіл коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення (Закупівля UA-2024-08-09-009442-a («Поточний ремонт приміщення вбиральні під розташування санвузла для маломобільних груп населення (інклюзивність) в КНП "3-я міська поліклініка м. Львова", за адресою: м.Львів, вул. Повітряна,99 »). Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється згідно вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

15 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 5f7a5f800fbd48eeac34b1c999beccb0
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-01-006917-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Постачальник: Фізична особа-підприємець Деркач Вікторія Вікторівна
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля здійснюється, як перерозподіл коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення (Закупівля UA-2024-08-09-009442-a («Поточний ремонт приміщення вбиральні під розташування санвузла для маломобільних груп населення (інклюзивність) в КНП "3-я міська поліклініка м. Львова", за адресою: м.Львів, вул. Повітряна,99 »). Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється згідно вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Номер договору: 153
Дата підписання: 01.10.2024 10:00
Період дії договору: 01.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 15 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Плантограф ПЗ-01 М
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1 штука
Період постачання 01.10.2024 - 31.10.2024
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті