• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій (аутсорсинг)

118 256.00 UAH без ПДВ
Номер: 5b53d78a27d24d86b449bfddcf3bdb65
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-01-004965-a-c1
Замовник: Управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради
Постачальник: ФОП Піхуник Юрій Михайлович
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 118
Дата підписання: 01.10.2024 00:00
Період дії договору: 01.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 315 600.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 118 256.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 118 256.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій (аутсорсинг)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 2209
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 48500, Україна, Тернопільська область, м. Чортків, Чортківська гімназія №2 – вул. Шевченка, 21а; Чортківська гімназія №6 – вул. Залізнична, 10 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Упр.осв.,мол. та спорту Чортків м.р.
ФОП Пiхуник Ю.М.
Сума 19961.62 UAH
Статус
Оплачений
05.11.2024 16:29
Док-ти 0
Упр.осв.,мол. та спорту Чортків м.р.
ФОП Пiхуник Ю.М.
Сума 98294.38 UAH
Статус
Оплачений
15.11.2024 17:38
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: 4f3e79ffe34f4163a13d1001a3c8d9e7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням потреб і фактичного обсягу видатків Замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод.уг._1до дог._118ФОП ПіхуникЮ.М..PDF