-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Картопля столова пізня
Картопля столова
327 435.00
UAH з ПДВ
Номер:
8a59f427b9564fc1adb741476db15ce6
Ідентифікатор договору:
UA-2024-09-23-000573-a-c1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Золотоніської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
21367348
-
Контактна особа:
Відділ освіти золотоноша 0473723303 zomvo@ukr.net
-
Адреса:
19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, вулиця Шевченка, будинок 70
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП Филь Роман Іванович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3038327530
-
Адреса:
19702, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Мічуріна 38
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг: 24.90000 UAH з ПДВ
Опис:
Картопля столова
Номер договору:
526
Дата підписання:
27.09.2024 15:15
Період дії договору:
12.11.2024 00:00 - 30.12.2024 00:00
Сума договору:
327 435.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено:
327 435.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Кількість
13150 кілограм
Період постачання
до 15.10.2024
Місце постачання
19702, Україна, Черкаська область, Золотоноша, по підпорядкованих закладах
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
43c395bee09c4750a8aac5aaa408c988
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
12.11.2024 08:30
Статус:
Опубліковано