• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Канцелярські товари (папір для друку А-4) для для закладів закладів загальної середньої освіти та позашкільної освіти Шевченківського району м. Києва на підготовку навчального процесу 2024-2025 р.р., код ДК 021:2015 (CPV) - 30190000-7 - офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - папір для друку)

357 588.00 UAH з ПДВ
Номер: 78626dad764e459894364985428e4db5
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-20-006553-a-b1
Замовник: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "К.5"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий: 141.90000 UAH з ПДВ
Номер договору: 593
Дата підписання: 27.09.2024 00:00
Період дії договору: 27.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 357 588.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 598.00 UAH)
Оплачено: 357 588.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 598.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2520 пачка
Період постачання до 23.10.2024
Місце постачання 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 3f92562b12b845109f5f8a0ce36319ae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.10.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 від 21.10.2024 до договору № 593 від 27.09.2024.pdf
pdf
Повідомлення про внесення змін до договору № 593.pdf
p7s
sign.p7s