• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Печиво в асортименті

Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже відповідно до Постанови від 01.06.2023 № 572 «Про реалізацію спільного з Всесвітньою продовольчою програмою Організації Об’єднаних націй проекту щодо надання фінансової підтримки закладам загальної середньої освіти у 2023/24 навчальному році», передбачено надання підтримки для часткового забезпечення витрат організації гарячого харчування учнів 1-4 класів протягом 2023/24 навчального року, відтак, такі кошти було виділено для Вишківського ліцею № 1, Велятинського ліцею, Ракошської гімназії та Шаянської початкової школи Вишківської селищної ради. Рішеннями сесії Вишківської селищної ради 23.02.2024 № 693, від 24.05.2024 № 719, та від 06.08.2024 № 764 виділено додаткові кошти в загальній сумі 328 755,00 грн., які вирішено використати для покращення харчування згаданої цільової категорії дітей в цих закладах, і відповідно укласти договори з постачальником на : фрукти в асортименті для покращення харчування, за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника - 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи – 81 535,00 грн.; йогурти в асортименті для покращення харчування, за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника - 15550000–8 молочні продукти різні – 76 554,00 грн.; соки фруктові в асортименті для покращення харчування, за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника - 15320000–7 фруктові та овочеві соки – 60 663,00 грн.; печиво в асортименті для покращення харчування за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника -15820000-2 Сухарі та печиво, пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів – 98 130,00 грн. Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель

98 130.00 UAH без ПДВ
Номер: 96a9bb4549da470f8017d03c7c6936cb
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-24-009608-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Худенко Олександра Карлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Печиво Корівка 180 г: 22.00000 UAH без ПДВ
Печиво До чаю 140 г: 17.00000 UAH без ПДВ
Печиво До кави 185 г: 17.00000 UAH без ПДВ
Печиво Марія 185 г: 18.00000 UAH без ПДВ
Крекер "BRO" з сіллю 110 г: 16.00000 UAH без ПДВ
Опис: Відповідно до п. п. 1, 3 загальних положень Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — Закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель, замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими Особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, адже відповідно до Постанови від 01.06.2023 № 572 «Про реалізацію спільного з Всесвітньою продовольчою програмою Організації Об’єднаних націй проекту щодо надання фінансової підтримки закладам загальної середньої освіти у 2023/24 навчальному році», передбачено надання підтримки для часткового забезпечення витрат організації гарячого харчування учнів 1-4 класів протягом 2023/24 навчального року, відтак, такі кошти було виділено для Вишківського ліцею № 1, Велятинського ліцею, Ракошської гімназії та Шаянської початкової школи Вишківської селищної ради. Рішеннями сесії Вишківської селищної ради 23.02.2024 № 693, від 24.05.2024 № 719, та від 06.08.2024 № 764 виділено додаткові кошти в загальній сумі 328 755,00 грн., які вирішено використати для покращення харчування згаданої цільової категорії дітей в цих закладах, і відповідно укласти договори з постачальником на : фрукти в асортименті для покращення харчування, за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника - 03220000-9 овочі, фрукти та горіхи – 81 535,00 грн.; йогурти в асортименті для покращення харчування, за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника - 15550000–8 молочні продукти різні – 76 554,00 грн.; соки фруктові в асортименті для покращення харчування, за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника - 15320000–7 фруктові та овочеві соки – 60 663,00 грн.; печиво в асортименті для покращення харчування за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника -15820000-2 Сухарі та печиво, пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів – 98 130,00 грн. Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Номер договору: 3-ООН
Дата підписання: 24.09.2024 14:00
Період дії договору: 01.09.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 98 130.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 98 130.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Печиво Корівка 180 г
Код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Кількість 1190 штука
Період постачання 01.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Печиво До чаю 140 г
Код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Кількість 1160 штука
Період постачання 01.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Печиво До кави 185 г
Код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Кількість 1290 штука
Період постачання 01.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Печиво Марія 185 г
Код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Кількість 1022 штука
Період постачання 01.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Крекер "BRO" з сіллю 110 г
Код ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Кількість 744 штука
Період постачання 01.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ОМСКТ Вишківської селищної ради
ФОП Худенко Олександра Карлiвна
Сума 34416.00 UAH
Статус
Оплачений
30.10.2024 14:43
Док-ти 0
Відділ ОМСКТ Вишківської селищної ради
ФОП Худенко Олександра Карлiвна
Сума 63714.00 UAH
Статус
Оплачений
08.10.2024 10:53
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: a871ef81f15c42f9bbc5c96aac8499b0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2024 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у3-оон.pdf
p7s
sign.p7s