• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з прання білизни

Керуючись пп.1 п.19 Особливостей, ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 Сторони домовилися зменшити кількість послуг, що надаються, та вартість Договору на 1 850 грн. 00 коп., в т. ч. ПДВ., та викласти п. 2.2. та п. 2.3. Договору у наступній редакції: « 2.2. Загальна вартість Договору складає 20 350,00 грн., в т. ч. ПДВ 20% - 3 391,66 грн.». «2.3. Об’єм послуг - 550 кг - може бути зменшений залежно від реального фінансування видатків.». Специфікацію (Додаток 1) викласти у новій редакції.

20 350.00 UAH з ПДВ
Номер: d9d1c34e6721454c99fcf06edaf7362e
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-24-007742-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КІ-КО"
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з прання білизни: 37.00000 UAH з ПДВ
Опис: Керуючись пп.1 п.19 Особливостей, ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 Сторони домовилися зменшити кількість послуг, що надаються, та вартість Договору на 1 850 грн. 00 коп., в т. ч. ПДВ., та викласти п. 2.2. та п. 2.3. Договору у наступній редакції: « 2.2. Загальна вартість Договору складає 20 350,00 грн., в т. ч. ПДВ 20% - 3 391,66 грн.». «2.3. Об’єм послуг - 550 кг - може бути зменшений залежно від реального фінансування видатків.». Специфікацію (Додаток 1) викласти у новій редакції.
Номер договору: 0924/2024
Дата підписання: 24.09.2024 13:31
Період дії договору: 24.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 22 200.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 700.00 UAH)
Сума договору: 20 350.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 391.66 UAH)
Оплачено: 20 350.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 391.66 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прання білизни
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 550 кілограм
Період постачання 24.09.2024 - 27.12.2024
Місце постачання 01024, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10 На карті

Внесені зміни

    Номер: 067936c84fdc45ec8fdee4866ce0bf9e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), підпунктом 1 пункту 7.1. Договору № 0924/2024 від 24.09.2024 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме: зменшити кількість послуг, що надаються, та вартість Договору на 1 850 грн. 00 коп. (Одна тисяча вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ., та викласти п. 2.2. та п. 2.3. розділу 2 «Ціна та загальна сума Договору» у наступній редакції: « 2.2. Загальна вартість Договору складає 20 350,00 грн. (Двадцять тисяч триста п’ятдесят гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20% - 3 391,66 грн. (Три тисячі триста девяносто одна гривня 66 копійок).». «2.3. Об’єм послуг, що надаються відповідно до цього Договору, 550 кг - може бути зменшений залежно від реального фінансування видатків.». Специфікацію (Додаток 1 до Договору) викласти у новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2024 12:12
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ1 дог.0924-2024 від 24.09.24.PDF
p7s
sign.p7s