• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, файли А4, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

964.08 UAH з ПДВ
Номер: 0e081b9131fd436c9d9d95eace51948d
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-12-004264-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРРАДІОКОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 59
Дата підписання: 10.09.2024 12:00
Період дії договору: 10.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 964.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 160.68 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 500арк
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 5 паковання
Період постачання 10.09.2024 - 30.09.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Файли А4 100шт
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 1 паковання
Період постачання 10.09.2024 - 30.09.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті