• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (сечоприймач для дорослих, одноразовий, для чоловіків, уропрезерватив самоклеючий (НК 024:2023 34929), сечоприймач для дорослих, одноразовий, нестерильний, чоловічий, 750 мл (НК 024:2023 58923), ремінець до ножного сечоприймача (НК 024:2023 38861)

продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару

10 290.96 UAH з ПДВ
Номер: 40cb2933324a49f180c6e3cea92be75a
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-06-011559-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство «Володимирський центр первинної медичної допомоги» Володимирської міської ради
Постачальник: ТОВ "СТМ-Фарм"
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис: продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору: 286/07-15/24
Дата підписання: 16.09.2024 08:00
Період дії договору: 16.09.2024 00:00 - 09.11.2024 00:00
Сума договору: 10 290.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 673.24 UAH)
Оплачено: 10 290.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 673.24 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
5210/05210 Зовнішній уропрезерватив самоклеючий Conveen®/Конвін, Ø 35 мм,№30
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.10.2024
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир На карті
05050 Ремінець Conveen® (Конвін) до ножного сечоприймача, №2 (5708932730778)
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.10.2024
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир На карті
05167/5167 Сечоприймач Conveen® Security+ , 750 мл, 50 см–дренажна трубка №10
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.10.2024
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир На карті

Внесені зміни

    Номер: f7136281646945a4bcb9deb92f778a23
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1.pdf
pdf
лист.pdf
p7s
sign.p7s