-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання «Реконструкція гідротехнічної споруди – водонапірної башти та артезіанської свердловини №б/н що знаходиться по вул. Зелена, с. Нова Долина Авангардівської селищної ради»)
1 202 365.45
UAH з ПДВ
Номер:
89d9907e2fc04bc4a434d635a1a69c65
Ідентифікатор договору:
UA-2024-09-10-001169-a-a1
Замовник:
Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43988734
-
Контактна особа:
Рогульський Олег Іванович +380487972534 viddil43988734@gmail.com
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул. Нижня, 24
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
33424125
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт. Авангард, вул. Ангарська, 14-Р
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання «Реконструкція гідротехнічної споруди – водонапірної башти та артезіанської свердловини №б/н що знаходиться по вул. Зелена, с. Нова Долина Авангардівської селищної ради»): 1 202 365.45000 UAH з ПДВ
Номер договору:
91
Дата підписання:
09.09.2024 00:00
Період дії договору:
10.09.2024 00:00 - 09.12.2024 23:59
Початкова сума договору:
1 205 999.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
1 202 365.45 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 200 394.24 UAH)
Оплачено:
1 202 365.45 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 200 394.24 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання «Реконструкція гідротехнічної споруди – водонапірної башти та артезіанської свердловини №б/н що знаходиться по вул. Зелена, с. Нова Долина Авангардівської селищної ради»)
Кількість
1
Період постачання
до 31.12.2024
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ КБ ЖКГ КМ Авангардівської с/р
IBAN:UA438201720344271002100108469
ПП "ГРАНД-ГАЗ-СЕРВIС"
IBAN:UA413348510000000026004252438
Сума
602707.69 UAH
Статус
Оплачений
25.12.2024 16:23
Док-ти
0
Відділ КБ ЖКГ КМ Авангардівської с/р
IBAN:UA438201720344271002100108469
ПП "ГРАНД-ГАЗ-СЕРВIС"
IBAN:UA413348510000000026004252438
Сума
599657.76 UAH
Статус
Оплачений
25.12.2024 16:23
Док-ти
0
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
c8a8620b2e4b48a0ba90775f7fc9f6bd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до пунктів 1.3, 18.8. Договору підряду №91 від 09.09.2024 року по предмету «ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання «Реконструкція гідротехнічної споруди – водонапірної башти та артезіанської свердловини №б/н що знаходиться по вул. Зелена, с. Нова Долина Авангардівської селищної ради»)» (далі – Договір), уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із необхідністю включення до переліку робіт по об’єкту будівництва «ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (Утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання «Реконструкція гідротехнічної споруди – водонапірної башти та артезіанської свердловини №б/н що знаходиться по вул. Зелена, с. Нова Долина Авангардівської селищної ради»)» нових інженерно-технічних рішень, додаток 3 до Договору підряду №91 від 09.09.2024 року «Договірна ціна» та кошторисну документацію до договору в новій редакції. 2. У зв’язку з економією, що виникла під час виконання робіт по об’єкту виклавши пункт 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт по договору становить 1 202 365 грн. 45 коп. (Один мільйон двісті дві тисячі триста шістдесят п’ять гривень 45 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 200 394 грн. 24 коп. (Двісті тисяч триста дев’яносто чотири гривні 24 коп.). 3. Відповідні зміни внести в додаток 1 «План фінансування робіт» і додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» виклавши їх у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано