-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
код за ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії (послуга із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії)
22 102.16
UAH з ПДВ
Номер:
e5248675e29044ce87465684a08ac6ce
Ідентифікатор договору:
UA-2024-09-06-002439-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42788614
-
Контактна особа:
Ольга Бичковська +380412438665 tender_in@ukr.net https://cml1.zt.ua
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22048622
-
Адреса:
10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Косенка Віктора будинок 32/8
Класифікатор ДК 021:2015:
65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Номер договору:
17/1/24-РК
Дата підписання:
06.09.2024 09:00
Період дії договору:
06.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору:
28 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 716.67 UAH)
Сума договору:
22 102.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 683.69 UAH)
Оплачено:
22 102.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 683.69 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
код за ДК 021:2015 65310000-9 Розподіл електричної енергії (послуга із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії)
Кількість
108846 кіловар-година
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська,70, вул. В. Бердичівська,32, майдан Польовий, 2, вул. Дмитра Донцова, 3, провулок Енергетичний, 3
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
031e943c0cd546abb92ca1eb5c9ec8b0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі та відповідно до пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) зі змінами, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони домовилися:
1. Зменшити суму договору та суму зареєстрованих бюджетних зобов’язань на 6197,84 грн. (шість тисяч сто дев’яносто сім грн. 84 коп.)
2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції:
«3.1. Сума цього Договору становить 22102,16 грн. (двадцять дві тисячі сто дві грн. 16 коп.) з ПДВ, бюджетні зобов’язання по цьому договору виникають в межах плану використання на вересень-грудень 2024 року, а саме: 21802,16 грн. (двадцять одна тисяча вісімсот дві грн. 16 коп.) з ПДВ та в межах власних надходжень, а саме: 300 грн. 00 коп. (триста грн. 00 коп.) з ПДВ. (ціна Договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України).»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.12.2024 09:15
Статус:
Опубліковано