• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

1 090.00 UAH з ПДВ
Номер: 3cbe257b0a22423c906e4351ffa69b16
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-04-005272-a-a1
Замовник: Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Постачальник: Підприємство «Рівне – інвагруп» РООІ СОІУ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Файл А-4: 130.00000 UAH з ПДВ
Скріпки 26 мм: 10.00000 UAH з ПДВ
Кошик для паперів: 80.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 04/09/2
Дата підписання: 04.09.2024 00:00
Період дії договору: 04.09.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 1 090.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 181.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файл А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 паковання
Період постачання 04.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2 На карті
Скріпки 26 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання 04.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2 На карті
Кошик для паперів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання 04.09.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2 На карті